fajr 1400 01

انتخابات 1400

تیتر اخبار

چه کسی آنلاین است؟

ما 46 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

سیدعلیرضا مروجی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با وجود آنکه در مرکز استان واقع نشده اما هم‌طراز و یا حتی فراتر از دانشگاه‌های علوم پزشکی مراکز استان‌ها است.

رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی کاشان منصوب شد

یکشنبه, 14 مهر 1398 ساعت 13:43

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، با توجه به استعفای ابراهیم کوچکی از سمت ریاست دانشگاه علوم پزشکی کاشان، سیدعلیرضا مروجی، معاون بهداشت این دانشگاه با حکم وزیر بهداشت، درمان و آموزش کشور جایگزین وی شد.

سیدعلیرضا مروجی ظهر امروز در اولین روز کاری در دیدار با نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی کاشان در سال 64 افتتاح شده است، اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی کاشان با وجود آنکه در مرکز استان واقع نشده اما هم‌طراز و یا حتی فراتر از دانشگاه‌های علوم پزشکی مراکز استان‌ها است.

وی با اعلام اینکه "کسب رضایت مردم و پرسنل و ارتقاء سلامت جامعه از جمله اهداف ما است"، افزود: برای رسیدن به این انتظارات با چالش‌هایی روبه‌رو هستیم و بر همین اساس باید با توجه به امکانات و محدودیت‌ها انتظارات را برآورده کنیم.

بیشتر بخوانید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان ضمن تقدیر از زحمات رئیس اسبق این دانشگاه علوم پزشکی ابراز داشت: دانشگاه علوم پزشکی کاشان در ابعاد مختلفی مشغول به فعالیت است به‌نحوی که در بُعد قرآنی سرآمد دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور است که نشان‌دهنده حجم بالای امورات در این دانشگاه است.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز در این دیدار ضمن اشاره به استعفای رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان اظهار داشت: رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی به‌دلیل قبولی در دوره فوق‌تخصص از سمت خود استعفا دادند و سیدعلیرضا مروجی به‌عنوان ریاست جدید دانشگاه علوم پزشکی کاشان معرفی شدند.

حجت‌الاسلام علیرضا شاه‌فضل ضمن اشاره به ویژگی‌های رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزود: امید است با توجه به تخصص و ویژگی‌های منحصر به فرد ریاست جدید دانشگاه علوم پزشکی کاشان اهداف و برنامه‌های این واحد به مرحله اجرا دربیاید.

خواندن 757 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.